تصاویر زیبا . عکس های سریال امپراطور دریا . سرزمین بادها

تصاویر زیبا . تصاویر زیبا . سرزمین بادها . yangom . یانگم . سرزمین بادها . عکس جانگهوا . عکس های بانو جمی . عکس های یانگوم . تصاویر سریال دختر امپراطور . عکس های سریال امپراطور دریا . عکس های یانگم . جانگهوا . عکس هاجین . 11,468,960

تصاویر زیبا . عکس های سریال امپراطور دریا . سرزمین بادها

تصاویر زیبا . تصاویر زیبا . سرزمین بادها . yangom . یانگم . سرزمین بادها . عکس جانگهوا . عکس های بانو جمی . عکس های یانگوم . تصاویر سریال دختر امپراطور . عکس های سریال امپراطور دریا . عکس های یانگم . جانگهوا . عکس هاجین . 11,468,960

حذفیات قسمت سی و هفتم تاجر پوسان

 

اول فیلم که ارباب پارک خیلی ناراحت بود که حتی داینونگ هم به ملاقات نمی پذیره و میگه برو

 

مشروب خوردن های جیونگ جی سو هم حذف شد

مشروب خوردن موکتایی  قبل از اومدن سامبو

بانو وو هم دوباره خم مشروب مخصوصش را در میاره و ظرفیت خودوش نشون میده و یک پیاله بزرگ میره بالا و به سونتاک و سامبو میگه شما هم میخواید که چون سابق شکست را دارند هر کدوم به نحوی طفره میرند اما سانگوک یک پیاله را میره بالا .بانو وو هم برای اینکه کم نیاره دومی را هم میره بالا

استقبال از مانسانگ :

وقتی چورای برای دیدن موکتایی میره سامبو فکر میکنه که برای دیدن اون اومده ولی چورای میره توی آغوش موکتایی

وقتی خبر ازدواج سانگ اوک به داینونگ میرسه دایونک میره توی حیاط و آهنگ سکانسش گذاشته میشه

آهنگ رفتن جیونگ چی سو به چین جایگزین شد که آهنگ جایگزین قشنگتر بود

موکتایی خبر ازدواج سانگ اوک با می گیون به بقیه میده که چورای میگه پس داینونگ چی سانگوک خودش به من گفت که من یکی دیگه را دوست دارم خوب اون هم داینونگه که چونگو هم سریه سرش  میزاره و میگه الان بحث دوست داشتن نیست می گیون هم به خاطر پول سانگ اوک میخواد با اون ازدواج کنه که چورای میگه پس من چرا با موکتایی که چیزی نداره میخوام ازدواج کنم که موکتایی میگه خوب راست میگه تو هم اگه یه پولدار بیاد سراغت اون انتخاب میکنی نه من که همه به چورای میخندن 

اما پرش این قسمت :

نماینده های مانسانگ و سونگ بانگ برای شرکت در جلسه پیش فرماندار میرند که دم در سانگوک و داینونگ همدیگه را می بینند ولی چیزی نمیگند و میره توی جلسه و در آخرین سکانس فیلم فقط آهنگش اجرا شد و تصویر زرد نشد چون هنوز این قسمت ادامه داشت

بعد از جلسه سانگوک دم در منتظر داینونگه وقتی داینونگ میاید اونجا رییس هوانگ میره و سانگوک به داینونگ میگه قراره من ازدواج کنم شب بیا همون جای همیشگی منتظرتم

داینونگ هم توی اتاقش میزنه توی گریه

شب داینونگ برای دیدن سانگ اوک میره که سورای میخواد بره دنبالشه که رییس هوانگ جلوشو میگیره و میگه داینونگ میخواد به دیدن سانگوک بره و تو هم حق نداری به کسی چیزی بگی من مطمئنم که داینونگ به این رابطه پایان میده

 

سانگ اوک هم در محل ملاقات منتظر داینونگه که داینونگ به اونجا میرسه و از دور سانگوک میبینه

 

و آخرین سکانس این قسمت

 

دیدار دوباره سانگوک و داینونگ و همچنین رفتن داینونگ به سونگدو و ترک اوجو برای همیشه در قسمتهای آینده حذف شد

 

نظرات 1 + ارسال نظر
معراج سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ق.ظ

با تشکر از زحمات فراوانتان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد