تصاویر زیبا . عکس های سریال امپراطور دریا . سرزمین بادها

تصاویر زیبا . تصاویر زیبا . سرزمین بادها . yangom . یانگم . سرزمین بادها . عکس جانگهوا . عکس های بانو جمی . عکس های یانگوم . تصاویر سریال دختر امپراطور . عکس های سریال امپراطور دریا . عکس های یانگم . جانگهوا . عکس هاجین . 11,468,960

تصاویر زیبا . عکس های سریال امپراطور دریا . سرزمین بادها

تصاویر زیبا . تصاویر زیبا . سرزمین بادها . yangom . یانگم . سرزمین بادها . عکس جانگهوا . عکس های بانو جمی . عکس های یانگوم . تصاویر سریال دختر امپراطور . عکس های سریال امپراطور دریا . عکس های یانگم . جانگهوا . عکس هاجین . 11,468,960

«یانگوم» ازدواج کرده و به آمریکا رفته و دیگر بازی نمی کند

بازیگر یانگوم به

محمد تاجیک در پارس توریسم نوشت: نشریه پردیس در شماره جدید خود نوشته که مدیری قصددارد ازبازیگر نقش یانگوم در سریال قهوه تلخ استفاده کند . …

هدیه تهرانی و مهناز افشار دیگر ستاره هایی بودند که مدیری قصد داشت از آنان استفاده کند و با آنان تماس گرفت، اما این تماس ها به جایی نرسید و به گفته برخى از نزدیکان این ستاره ها تنها miss callهای مدیری روی گوشی این دو ستاره نقش بست.

محمد تاجیک در پارس توریسم نوشت: نشریه پردیس در شماره جدید خود نوشته که مدیری قصددارد ازبازیگر نقش یانگوم در سریال قهوه تلخ استفاده کند .

به گزارش پارس توریسم ،این نشریه در حالی این خبر را منتشر کرده که پیش از این حسن فتحی نیز قصد داشت از بازیگر نقش یانگوم در فیلم کیفر استفاده کندولی به دلایلی امکان پذیر نشد .

فتحی تیر ماه امسال گفته بود که نخستین انتخاب ما برای ایفای نقش دختر ژاپنی فیلم کیفر ، بازیگران نقش سوسانو، بعد یانگوم و بعد یک هنرپیشه ژاپنی مقیم کانادا بود ولی هیچ کدام از این انتخاب ها به سرانجام نرسید و در آخر بازیگری با ملیت افغانی نقش را ایفا کرد.

یانگوم ازدواج کرده و دیگر بازی نمی کند

فتحی که در نشست نقد وبررسی فیلم کیفر در فرهنگسرای ارسباران سخن می گفت درباره نقش دختر ژاپنی فیلم عنوان کرده بود : برای این نقش ابتدا با سوسانو بازیگر سریال «افسانه جومونگ» صحبت کردیم که دستمزد آن به اندازه بودجه کل فیلم بود و بعد به سراغ «یانگوم» رفتیم که آن هم ازدواج کرده و به آمریکا رفته و دیگر بازی نمی کند. بازیگران دیگر هم از اینکه سرشان تراشیده شود، مشکل داشتند و در نهایت به این دختر افغانی که بازیگر تئاتر بود، رسیدیم که در حد توانش کار کرد و شخصیتش احترام من را برانگیخت.

یانگوم در نقش سر آشپز

حالا نشریه پردیس در جدیدترین شماره خود نوشته که مهران مدیری مذاکراتی با خانم لی یونگ ئه بازیگر نقش یانگانجام داه و مذاکرات ابتدایی هم حسابی مثبت بوده و خانم یونگ ئه هم موافقت خودرا برای حضور دراین سریال اعلام کرده است .

گویا قراراست سریال قهوه تلخ تا 90 قسمت ادامه داشته باشد و دقیقا قرار است در سی قسمت پایانی به عنوان سر آشپز وارد قصر شود .

مهران مدیری و افراد مشهور

در سالهای اخیر همیشه مهران مدیری در کارهایش قصد استفاده ازافراد مشهور را داشته است.ا واخر سال 87 و در زمان ساخت سریال مرد هزار چهره روزنامه بانی فیلم در گزارشی می نویسد . برای بازیگران سریال مرد دوهزار چهره ، مدیری آن زمان تصمیم داشت به سراغ آدم های مهم برود و شروع به ارتباط گیری با چند بازیگر مهم کرد تا حداقل برای هر اپیزود یک بازیگر آس را رو کند.ا

امین حیایی اولین کسی بود که مدیری دوباره امسال هم بااو تماس گرفت تا در سریالش حضور پیدا کند، اما حیایی باز« کلاه پهلوی » هم حضور را بهانه کرد . هدیه تهرانی و مهناز افشار دیگر ستاره هایی بودند که مدیری قصد داشت از آنان استفاده کند و با آنان تماس گرفت، اما این تماس ها به جایی نرسید و به گفته برخى از نزدیکان این ستاره ها تنها miss callهای مدیری روی گوشی این دو ستاره نقش بست.

استقبال بی نظیر از قهوه تلخ

قهوه تلخ تا کنون بااستقبال بسیار خوب مردم ومنتقدان وهرمندان مواجه شده وتا کنون افرادی چون عزت الله انتظامی ،نوه ا مام و منتقدانی چون احمد طالبی نژاد ،امیر پوریا ،امیر قادری و... به تحسین این سریال مدیری پرداخته اند.