تصاویر زیبا . عکس های سریال امپراطور دریا . سرزمین بادها

تصاویر زیبا . تصاویر زیبا . سرزمین بادها . yangom . یانگم . سرزمین بادها . عکس جانگهوا . عکس های بانو جمی . عکس های یانگوم . تصاویر سریال دختر امپراطور . عکس های سریال امپراطور دریا . عکس های یانگم . جانگهوا . عکس هاجین . 11,468,960

تصاویر زیبا . عکس های سریال امپراطور دریا . سرزمین بادها

تصاویر زیبا . تصاویر زیبا . سرزمین بادها . yangom . یانگم . سرزمین بادها . عکس جانگهوا . عکس های بانو جمی . عکس های یانگوم . تصاویر سریال دختر امپراطور . عکس های سریال امپراطور دریا . عکس های یانگم . جانگهوا . عکس هاجین . 11,468,960

حذفیات قسمت سی و ششم تاجر پوسان

طبق معمول رفتن داینونگ برای ملاقات با سانگ اوک حذف شد. داینونگ برای دیدن سانگ اوک و دادن هشدار میره بیرون که موکتای بهش میگه شما چطور تونستین بیاین اینجا که داینونگ میگه میخوام با سانگ اوک حرف بزنم که موکتایی میگه شما به من بگین من بهش میگم که بقیه بهش نهیب میزند و میگه بس کن برو یه سانگ اوک بگو بیاید

 سانگ اوک هم داینونگ را به ملاقات قبول نمیکنه و دلیلشو توی نامه براش مینویسه و داینونگ هم نامه را میگیره و به سمت مهمونه خونه مبره که آهنگ سکاسنهاش گذشته میشه و با خوندن نامه گریه اش میگیره

 

 

سانگ اوک توی نامه نوشته از اینکه به فکر من هستین خیلی ممنونم ولی من نمیتونم شما را ببینم چون بعداْ حرفو حدیت پشت سر من و شما در میرازند .خواهش میکنم منو ببخشید و داینونگ برای این گریه اشکهاش در میاد  بعش گفته میشه که ارباب پارک باهاش کار داره اشکهاشو پاک میکنه

 

وقتی سانگوک قیمت را میبره روی ۱۶۰ تا برای بار هزارم آهنگ سکانس با یکی از اهنگهای یانگوم جایگزین شد .همون اهنگی که اولین بار در ملاقات ارباب هونگ با ارباب پارک گذاشته شد که آهنگ جایگزین قشنگتر بود

اوایل چایی!! خوردن بانو وو که معلوم نیست اگه چاییه چرا وقتی بانو وو میخواره سانسور میشه

همچنین  وقتی که سانگ اوک همه را قانع میکنه سکانس رضایت همقطاریها را حذف شد

 

و مشروب بالا رفتن ارباب پارک ناشی از فشاری که در فروختن ارزون جنسینگها و گرونی بقیه اجناس داشتند

و فقط از این زاویه چیزهایی دیده شد

 

وقتی که چونگو میگه من به کدو تنبل چاقو پرت کردم بعدش میگه ولی من میتونم به ادمها چاقو پرت کنم و هنوز هم این مهارت را دارم

 

و بار دیگه بردن سفارشات مشتریها توسط انجو که این هم وقتی برای چونگو و چورای غذا میاره حذف شد

 

وقتی که سامیو از موکتایی میشنوه هنوز کسی نیومده وقتی میره پیش سانگوک دوباره سکانسهای چایی خوردن حذف شد

 

و در این سکانسها اصلاْ سانگوک حرفی نمیزنه و وقتی که بانو وو میگه پس کی مشتریها میان تی وی نشون داد که سانگ با لبهای بسته گفت میاند ولی اصلاْ حرفی نمیزنه و وقتی سامبو ازش می خواد که قیمت را بیار پایین سانگ اوک چایی!! میره بالا که چون ممکنه همه بگند چرا فنجون برای چایی کوچیکه

 

بانو وو که تجربه این چنین درماندگیهای را  داره برای سانگ اوک مشروب میاره و میگه بزن تو رگ تا اروم شی و بعداْ اون دلداری میده که در تی وی امید به خدا را بیان کردند .البته سانگوک وقتی اولی را میره بالا خوشش میاید و دومی را میره بالا

 

 

 چند سکانس دیگه از حذف چایی هم بود که دیگه ارزش بیان نداشت

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ق.ظ

سلام ممنون از زحمتی که می کشید چرا اصل سریال رو واسه دانلود نمی گذارید در به در دنبالشم فری دانلودش نیست. الهام از ترکیه

مینا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:56 ب.ظ

سلا م اگه می شه سر یال را برای دانلود بگذارید ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد